مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 آذر 1398 ساعت 05:252019-11-28سياسي

 ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران


استاندار مرکزی در حاشیه ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد با مردم: گفت: ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران و مسوولان و تکلیف کاری است.

- مرکز اراک؛ استاندار مرکزی در حاشیه ارتباط تلفنی از طریق سامانه سامد با مردم گفت: ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران و مسوولان و تکلیف کاری است.

آقازاده افزود: مدیران و مسوولان استان مرکزی باید همه تلاش خود را برای پیگیری و حل مشکلات مردم به کار گیرند و مدیری که توان گره گشایی از مشکلات را داشته باشد اما اقدام سازنده ای انجام ندهد جایگاهی در حلقه مدیریتی استان ندارد.

وی ادامه داد: ارتباط تلفنی سامانه سامد سه تا چهار روز در هفته در دستگاه های متخلف برای پاسخگویی مدیران به مشکلات مردم برقرار است.

استاندار افزود: پیگیری برخی از مشکلات و مسایل زمان بر است و یا برخی از آن ها در حوزه کاری استان مرکزی نیست و باید از طریق مراجع بالادستی پیگیری شود.

آقازاده یادآور شد: مردم بدانند همه تلاش ها برای رفع مشکلات به کار گرفته شده و اگر حل موضوعی به طول می انجامد به منزله بی توجهی نیست.

استاندار مرکزی در مرکز تلفنی سامد (111) به حدود 38 تماس تلفنی در بیش از 2 ساعت پاسخگو بود و در لحظه دستور پیگیری تمام موارد را به مدیران مربوطه ارایه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران

 ارتباط مستقیم مدیران با مردم از وظایف اصلی مدیران